PRESSCONNECT.RO – Bătălia pentru Cotroceni. Ofensiva (pe bani) din online, de dinaintea campaniei electorale

2024 e un an atipic pentru democrația românească. Cu toate tipurile de alegeri posibile, clasa politică este într-o permanentă campanie electorală. Pe gratis sau pe bani. Iar așa numita precampanie, perioadă nesupusă niciunui control al autorităților statului, e cel mai bun moment ca partidele să arunce în stânga și-n dreapta cu banii de publicitate.

Dincolo de panourile care au împânzit țara – cu fețele candidaților la președinție și cu mesajele lor – se duce o altă bătălie, la fel de importantă.

Cea din mediul online. O bătălie cu 18,6 milioane de utilizatori de internet, conform celor mai recente date furnizate de DataReportal.

Conform statisticilor companiei Meta, deținătoarea Facebook și Instagram, cele două plaforme de social media aveau în România 9,05 milioane, respectiv 5,3 milioane de utilizatori, la începutul lui 2024. E vorba despre conturi active, ale căror deținători au peste 13 ani.

Pe TikTok, în jur de 8,97 milioane de români aveau un cont la începutul lui 2024, conform acelorași statistici.

 

mai mult la SIPAnews

Lasă un răspuns

Popular

spot_img

More from author

Sebastian Duma : Dilema unui țar eșuat

În timp ce economia de război rusă își atinge limitele, Rusia nu poate pune capăt războiului și, de asemenea, nu poate menține ritmul actual...

Al doilea cotidian european anunță că renunță la platforma „X” / Un spațiu al „dezinformării și al teoriilor conspirației”

Cotidianul spaniol La Vanguardia, cu sediul la Barcelona, a anunțat joi că renunță la publicarea de conținut pe platforma X, a lui Elon Musk,...

Zboruri Iași – Erevan, de luna viitoare, operate de FlyOne

Compania aeriană FLYONE Airlines va opera zboruri comerciale regulate de la aeroportul din Iași spre aeroportul din Erevan, capitala Armeniei, din decembrie 2024, potrivit...

Descoperă mai multe la Estonia | Eesti

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura